pondělí 26. června 2017

#52doodles2017 3.

Povedlo se mi navázat spolupráci se skomírajícím notebookem, a tak můžu přidat svoje umělecké dílo pro právě uplynulý týden, Přestože si nejsem jistá, jestli má úplně smysl přidávat to i sem, už se mi nechce přerušovat, co jsem začala, a měla bych špatný pocit, i kdyby za to přerušení mohlo selhání techniky.

Tak tedy:
V pondělí jsem ještě plakala pro bílého koníka. V úterý jsem oslavila dvacáté páté narozeniny a cítila jsem se méně dospěle než kdy předtím. Přepadlo mě ohromné těšení se na konec léta, začátek podzimu a jeho hezkou barevnou část, sotva začalo oficiální léto. Brzy jej vystřídala ta správná letní nálada, ta, která chce sbírat borůvky, toulat se po lesích a zabývat se různými záhadami (a kdybych teď viděla to ufo, co jsem viděla v zimě, jistě bych mě tolik nevyděsilo). Víkend obsáhl maličké letní prázdniny, ačkoli utekl dost rychle, zvlášť když uvážím, jak brzy jsem vstávala. Byl však natolik fajn a měla jsem z něj tak dobrou náladu, že mi ani příliš nevadilo, že skončil.



Song of the week (většinou mám nějaký):




3 komentáře:

  1. Tohle se ti hrozně moc povedlo, takový pěkně barevný to je. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle doodle je naprosto dokonalý. Ten koník je prostě úžasný a moc se mi líbí, jak jsi ho zakomponovala do veselého obrázku. Určitě by byl rád.
    Takže prázdniny nemáš? Ach, tak doufám, že všechny tvoje volné chvilky budou skvělé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zamýšlela jsem to tak, že vytvořím nějaké hezké místo a umístím tam toho koníka, abych viděla, že se teď má líp a nebyla jsem smutná. Účel to splnilo a ten obrázek se líbí i mně, což není moc obvyklé. :D

      Vymazat