neděle 30. července 2017

#52doodles2017 7. a 8.

17.7. - 23.7.


Jednou jsem našla zajímavý obrázek, který mě inspiroval, a těšila jsem se, až jej budu vytvářet. Nakonec vůbec nevyšel, jak jsem chtěla. Asi mi chyběl potřebný elán. Nic lepšího už jsem však vytvořit nestačila a aspoň jsem do něj skutečně infiltrovala svůj aktuální život: nuda v práci; radši bych se věnovala letnímu čtení a tak. Konspirační a ufounské léto. Hvězdičkovou čelenku jsem u někoho viděla a potřebuju jí. Už mám ráda nový notebook. Hrají z něj dvě písničky, které jsem v tom týdnu poslouchala skoro pořád.


24.7.-30.7.


Pro tenhle týden jsem měla v hlavě epický obrázek. Jenomže pro kreslení epických věcí zřejmě nebyly správné podmínky, trpěla jsem jakýmsi jet lagem, uspávalo mě podzimní počasí a nakonec, v neděli, moje snažení utnula podivná nevolnost. Nesnáším, když je mi nějak blbě a nemůžu normálně fungovat, protože pořád přemýšlím nad těmi věcmi, které bych mohla dělat místo ležení, jenže to prostě jinak nejde.
Ale byla boží bouřka a taky duha, a v předchozí dny jsem stihla dělat spoustu skvělých věcí, jako například číst v lese (vůbec jsem toho tento týden hodně přečetla), podniknout delší výlet na kole nebo poskakovat/šlapat/nadávat/výt na DDRku.
Nakreslila jsem si aspoň čekanku, protože je krásná a modrá a v placatý zemi jí byly spousty, vesmírnou ilustraci, protože vesmíru není nikdy dost a taky jsem sledovala dokument o ufech, a indiánský pírko, ale to už jsem nestihla dodělat a teď spíš potřebuju jít zalehnout.
Taky jsem poslouchala Vampire Weekend. Tahle hudba je spíš na podzim, na takový ten hezký, počáteční a teplý, na babí léto. Obvykle ji nevytahuju dřív než v září, teď jsem ji však zaslechla v reklamě a vlastně na to bylo přesně to správné počasí.


Žádné komentáře:

Okomentovat